ΑΞΟΝΕΣ
Υλικά που χρησιμοποιήθηκαν : Μολύβια, μαρκαδόροι, χαρτόνια , Βασικό θέμα από τη Γλώσσα της Δ’ τάξης : Τα επιφωνήματα σε έργα Ποπ - Αρτ, Εμπλουτισμός του λεξιλογίου με νέους όρους
ΣΤΟΧΟΙ
- Να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στη μοντέρνα τέχνη.
- Να εμπλουτίσουν τα έργα τους με θέματα από άλλα μαθήματα, όπως η Γλώσσα.
- Να αναγνωρίσουν ορισμένα χαρακτηριστικά έργα της Ποπ-αρτ.
- Να περιγράψουν προφορικά αυτά που βλέπουν στα έργα τέχνης.
Περιγραφή Δραστηριότητας
Αρχικά δίνεται στους μαθητές ένα φύλλο εργασίας στο οποίο παρουσιάζονται τα βασικότερα επιφωνήματα, όπως αυτά αναφέρονται στο βιβλίο του μαθητή και στο αναλυτικό πρόγραμμα για το μάθημα της 11ης ενότητας με τον τίτλο Φρουτοπία στη Γλώσσα. Οι μαθητές ξαναθυμούνται τα επιφωνήματα και ολοκληρώνουν προφορικά τις εργασίες του φυλλαδίου.
Αφού ολοκληρώσουν τις εργασίες, παρατηρούν από την παρουσίαση τους πίνακες του Γουόρχολ και των άλλων εκπροσώπων του ρεύματος και τους περιγράφουν. Διακρίνουν τα ζωντανά και έντονα χρώματα που χρησιμοποίησαν οι ζωγράφοι. Μαθαίνουν για την τεχνική που περισσότερο χρησιμοποίησε ο Γουόρχολ, την τεχνική της μεταξοτυπίας. Δηλαδή μια μαζική παραγωγή εικόνων καθημερινών ειδών, η οποία αμφισβητούσε την αξία της μοναδικότητας. Οι μαθητές καταλήγουν βλέποντας όλα τα έργα ότι τους θυμίζουν πόστερ και κόμικς. Αφού ήρθαν σε επαφή με τα έργα των καλλιτεχνών, ξεκίνησαν να δημιουργούν το δικό τους έργο. Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε σε μια διδακτική ώρα, την ώρα των Εικαστικών. Οι μαθητές προμηθεύτηκαν φωτοτυπίες όπου σε κάθε μια υπήρχε ένα από τα επιφωνήματα, το οποίο παρουσιαζόταν σαν σε κόμικ. Εργάστηκαν ατομικά και χρωμάτισαν τα έργα τους με έντονα και ζωηρά χρώματα σύμφωνα με την τεχνοτροπία του ρεύματος της Ποπ Αρτ.
Δείτε τι φτιάξαμε!!!
Μπορείτε να τα ζωγραφίσετε κι εσείς. Κατεβάστε την παρουσίαση και εκτυπώστε τα!
Έχεις βραβειάκι!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://hkuriaataxia.blogspot.gr/2015/05/blog-post_6.html
Ευχαριστούμε κυρία Αταξια
Διαγραφή